Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
Customer Analysis by Artificial Intelligence Methods
Butela, Michal ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
This thesis is focused on learning center customer satisfaction. The object of research is surveys filled by courses' participants. Artificial intelligence methods are used for data processing. The courses' quality measurement is achieved by fuzzy logic. Customer clustering is achieved by neural networks. At the end of document is data evaluation and proposals for economics effectives increase.
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
Podnikatelský záměr
Štugel, Miroslav ; Škorpík, Pavel (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování reálného podnikatelského plánu pro založení nové firmy INEX plus s.r.o. Hlavním předmětem podnikání bude realizace střech a výroba nábytku na míru. Práci tvoří tři části. Teoretická část popisuje založení nového podniku a strukturu podnikatelského plánu. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího okolí budoucí firmy a nakonec následuje sestavení vlastního podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán
Červinka, Petr ; Hanušová, Helena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení drobné společnosti a jejího úspěšného podnikání. Firma má charakter personální agentury. Předmětem podnikání této společnosti bude uspokojení poptávky po zaměstnancích se speciálními znalostmi a dovednostmi, kteří chybí v zahraničních firmách v dané oblasti. Společnost bude mít sídlo v Brně s pobočkou v Norsku. Teoretická část této práce obsahuje zásadní informace spojené s problematikou agenturního zaměstnávání, které jsou nezbytné pro úspěšné založení personální agentury. Praktická část této práce analyzuje podmínky a prostředí, sloužící k vytvoření záměru i samotné realizaci personální agentury, a zajištění jejího následného úspěchu.
Podnikatelský záměr
Laczová, Veronika ; Ing.František Janáč (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou založení sociálního podniku, vytvářející pracovní místa. Hlavním posláním je zpracování podkladů pro založení podniku, konkrétně restauračního zařízení a kavárnu, specializovaného na cílovou skupinu osob s poruchou autistického spektra a na rodiny s dětmi. Po provedení všech analýz je navržen vhodný podnikatelský plán.
Podnikatelský záměr pojízdná prodejna
VLADAŘOVÁ, Kateřina
Tématem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, kterým je pojízdná prodejna. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a aplikační. V teoretické části jsou definovány pojmy vážící se k tématu bakalářské práce. Mezi tyto pojmy patří podnikání, podnikatel, živnost, obchodní závod, obchodní firma, malé a střední podnikání, pojízdná prodejna, podnikatelský plán a jeho struktura. V aplikační části je vypracován podnikatelský plán pojízdné prodejny, která by řešila problém nákupní nedostupnosti v malých obcích. V práci je použita SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza zákazníků.
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
Business plan for Travel agency „HoneyGo“
Ikhsanova, Adelia ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
The aim of bachelor thesis is to write a business plan for travel agency HoneyGo. The purpose of the plan is to create such marketing strategy to be competitive on the Czech market, and determine strategies of development to promote the product and services of the company. The analysis of the company will be conduct through description of administrative plan, SWOT and PEST analysis. Porter Five analysis will represent how attractive the Czech Tourism market is. After conduction, Five Forces analysis were identified the strategies suitable for HoneyGo. For Marketing plan was used Marketing mix, which consist of Product, Price, Place, and Promotion. The Financial plan will show all costs, and Cash Flow statement.
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.